Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kan er ook online een offerte aangevraagd worden?

Het is zeker mogelijk om online een offerte aan te vragen. Ga naar ons assortiment en vraag heel eenvoudig een vrijblijvende offerte aan van product(en) naar keuze. Loop je ergens tegen aan? Vraag dan één van onze adviseurs om hulp via: 0594 518 738 of start een gesprek via de Live Chat.

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

De minimale bestelhoeveelheid bedrijfskleding hangt af van het kledingmerk. Voor de minimale bestelhoeveelheid verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Levert MW Bedrijfskleding ook kleding aan particulieren?

Nee. Op dit moment leveren wij alleen bedrijfskleding aan bedrijven die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel.

Mijn producten zijn niet geleverd, wat nu?

Vervelend om te horen! Neem contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding en wij zullen dit probleem tot de bodem voor je uitzoeken.

Wat is de levertijd van bedrijfskleding?

De levertijd van bedrijfskleding kan verschillen van 2 tot 8 weken.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Helaas zijn de bestellingen tot zo ver nog niet te volgen via Track & Trace.

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor het versturen van bedrijfskleding?

Bij een bestelling boven de €450 zijn de verzendkosten gratis. Bij een bestelling onder de €450 bedragen de verzendkosten per bestelling €10.

Mag ik de bedrijfskleding ook bekijken, passen en voelen van tevoren?

In onze showroom is het mogelijk om het grootste gedeelte van het assortiment te bekijken, te voelen en te passen. Liever bij jou op locatie? Maak dan een pas-afspraak.

Kan ik de bedrijfskleding retourneren?

Er zijn voorwaarden verbonden aan het retourneren van bedrijfskleding. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

De beroepskleding past niet, wat nu?

Na aankoop van de kleding is er twee weken de tijd om de kleding te ruilen.

Ik heb mijn beroepskleding niet meer nodig, wat nu?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Wat zijn de voorwaarden om te kunnen ruilen?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Hoe een retour te versturen?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Staan er vacatures open binnen MW Bedrijfskleding?

Voor vacatures verwijzen wij je om de vacaturepagina van MW Bedrijfskleding te bezoeken.

Ik wil graag leverancier worden voor MW Bedrijfskleding

Te gek! Neem contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding of maak een afspraak met een van onze adviseurs.

Ik ben mijn inloggegevens kwijtgeraakt, wat nu?

Geen probleem! Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Wat zijn de wasvoorschriften van bedrijfskleding?

Bij aankoop van bedrijfskleding leveren wij de juiste wasvoorschriften die horen bij de bestelde kleding.

Heeft MW Bedrijfskleding ook kinderkleding in het assortiment?

MW Bedrijfskleding heeft bepaalde merken in het assortiment met kinderkleding. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Waar kan ik de benodigde kleding voor mijn opleiding vinden?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Mijn kleding is beschadigd, wat nu?

Dat is vervelend om te horen! Graag een foto maken van de beschadigde kleding en neem dan contact op met de klantenservice van MW Bedrijfskleding.

Staat het gehele assortiment op de website?

Nee. Producten die wij tonen op de website is slechts een gedeelte van het assortiment. Ben je benieuwd naar de gehele collectie of zoek je iets specifieks? Maak dan vrijblijvend een afspraak met een van onze adviseurs.

Zijn er catalogussen/brochures?

Jazeker! De brochures van al onze merken zijn beschikbaar via onze download pagina.